Elmúlt végre a tél, virágzik a természet, kuponnapok jönnek-mennek, lassan előkerülnek a lenge ruhadarabok és egyre jobban feltűnik, hogy a bőrünk színtelen, hajuk mintha fakóbb lenne és szeretnénk megfázás nélkül átvészelni a szélsőséges időváltozásokat. A hosszú téli hónapokban nehezen jutottunk hozzá vidamindús, változatos zöldségfélékhez és gyümölcsökhöz. Ideje felturbózni a lemerült ásványi agany készleteinket. A patikákban rendszerint széles kínálat van komplex vitaminokból ezért nem könnyű a választás, de te magad is összeállíthatod a megfelelő kombiánciót. Néhány apróságra azért figyelj oda! Például, hogy mit mivel érdemes egyszerre szedni. Egyes tápanyagok együttes bevitele segíti, míg mások gyengítik a felszívódásukat, hasznosulásukat.

A szépségért akkor tehetsz a legtöbbet, persze a kiegyensúlyozott táplálkozás és rendszerese sportolás mellett, ha együttesen alkalmazod a Szelén + Cink + C-vitamint kombinációt. A szép bőr, haj és a köröm épségét a szelén és a cink együttesen táplálja és ha C-vitamin is társul hozzájuk jelentősen felerősíti hatásukat.

Hatékony immunerősítő C-vitamin + D-vitamin + Cink: a D-vitamin ugyanolyan hatékony a légúti fertőzésekkel szemben, mint a C-vitamin és ezeket cinkkel kiegészítve védi a nyálkahártyát és bőrt is, így a kórokozók bejutását elkerülheted.

A csontok egészségért a megszokott D-vitamin önmagában kevés, de hatását optimalizlhatod ha mellette Kalciumot, Magnéziumot és K2-vitamint is viszel be. Ök együttesen nagyban segítenek elkerülni a csontritkulást.

Magnézium hiányra leggyakrabban akkor gondolunk, amkor ingerlékenyésg, izomgörcsök jelentkeznek. Ha gyakran stresszesek a napjaid és alacsony ásványi anyag tartalmú ételek kerültek az utadba, érdemes a magnéziumra gondolni, mint gyors segély, addig amíg újra kézbeveszed az irányítást. A magnéziumhiány rendszerint együttjár a szervezet alacsony kálium szintjével, ezért figyelj rá, hogy káliummal kombinálva használd.

A vas speciális figyelmet érdemel. C-vitaminnal együtt adogolva jobban felszívódik. De ha Kálciumot is szedned kell, különítsd el őket, ő ugyanis gyengíti a vas felszívódását. Ezért inkább reggel éhgyomorra vedd be a vasat C-vitaminnal vagy legalább egy pohár friss narancslével, esetleg citromos vízzel és legalább 2-3 órával később a kálciumot, például ebéd közben.

Ásványi anyag pótlásra időnként szükség van, ha összecsapnak a hullámok feletted, de ne feledd, a kiegyensúlyozott táplálkozást, a testmozgást és a relaxációt nem helyettesítik.

Ha úgy érzed, segítségre van szükséged itt tudsz időpontot kérni konzultációra.

Tags:
About Author: Vas Kata